Klantenservice

Betalen

U kunt uw bestelling heel makkelijk online betalen met Ideal en Creditcard. Tevens kunt u er voor kiezen om zelf, vooruit over te boeken.

Ideal:
Doet u aan internet bankieren? Dan kunt u met iDeal direct afrekenen na het bestelproces. Dat gebeurt in de vertrouwde en beveiligde omgeving van uw eigen bank. U hoeft geen speciale account aan te maken.

Creditcards:
U kunt direct online betalen met een van de volgende creditcards: Visa en Mastercard.

Paypal:
Met PayPal kunt u eenvoudig en veilig op internet betalen via o.a Visa en Master card. Om gebruik te maken van PayPal heeft u een aparte rekening nodig.

Vooruit betalen:
U kunt het totaalbedrag van uw bestelling zelf over maken naar:
ING Bank rekening 5750574 t.n.v. Stichting Beheer Derdengelden eFulFillers te Haarlem o.v.v. uw naam en het ordernummer.

Klachten

Heeft u een klacht of een vraag dan kunt u het volgende doen om ons op de hoogte te stellen:

  • Per e-mail via klantenservice@urbanchique.nl
  • Telefonisch via 088 - 0034150. (werkdagen van 9:00 uur t/m 17:00 uur)

Het is raadzaam om een klacht goed te omschrijven, te voorzien van foto's die het probleem duidelijk in beeld brengen en te voorzien van uw ordernummer en contactgegevens.

Een klacht is gegrond indien deze niet veroorzaakt wordt door:

  • foutieve montage/behandeling
  • beschadiging door opzet/nalatigheid
  • foutief gebruik c.q. nalatig onderhoud
  • normale slijtage

U ontvangt zo spoedig mogelijk (echter uiterlijk binnen 14 dagen) onze reactie.